بهترین راهکار برای چالش اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است

جذب سرمایه‌گذاری از چین جایگزین واردات کالای چینی شود
9 مهر 1395
تولید دغدغه جدی دولت نیست؛ آماربانک مرکزی را قبول نداریم
9 مهر 1395

بهترین راهکار برای چالش اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری تسنیم پنجشنبه 8 مهر 95 شناسه خبر 1199854 : دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مدیریت جهادی باید تبدیل به تلاش همگانی شود؛ همه ما باید با راهبری مقام معظم رهبری این راهبرد را به جلو ببریم تا کسانی را که معتقد بودند آرمان‌های امام راحل بعد از انقلاب خاموش خواهد شد را مایوس کنیم.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیر دریابان «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده مقام معظم رهبری، در مراسم دومین یادواره شهید دکتر حسن عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق اظهار داشت: فضای معنوی که ولایت در جنگ ایجاد کرد توانست، آموزه‌های دینی در کتاب و مساجد را به صف جهاد وارد کند و امروز نیز در هر جای کشور اگر مشگلی هست باید آن را با فرهنگ جهادی حل کنیم.

وی افزود: تنها جمعیت و مقطع تاریخی که توانست فرهنگی مدیریتی را به نام خود ثبت کند رزمندگان اسلام بودند، افرادی که توانستند با وجود تحریم‌های فراوان زمان جنگ، سبک خاصی از اداره کشور را برای مقابله با مشکلات به نام خود به یادگار بگذارند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه “تمام آنچه که ما هم‌اکنون از عزت و اقتدار کشور داریم، مرهون فداکاری گذشته همین شهدایی است که فرزندان آنان هم‌اکنون در اینجا حضور دارند”، گفت: امروز مشکل‌ترین چالش تحمیلی برای کشور مسئله اقتصادی است که بهترین راهکار برای مقابله با آن نیز اقتصاد مقاومتی است و ما باید الگوی جنگ تحمیلی را به این راهبرد منتقل کنیم.

وی ادامه داد: مدیریت جهادی باید تبدیل به تلاش همگانی شود؛ همه ما باید با راهبری مقام معظم رهبری این راهبرد را به جلو ببریم تا کسانی را که معتقد بودند انقلاب پیروز نمی‌شود و آرمان‌های امام راحل بعد از انقلاب خاموش خواهد شد را مایوس کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه “باید ثابت کنیم ایران عزت طلب هرگز مسیر اصلی انقلاب را علیه ظلم جهانی فراموش نخواهد کرد”، گفت: ایران دارای امنیت بالای داخلی است و در عرصه‌های اقتصادی نیز می‌تواند افتخار آفرین باشد.