شهری با بیکاری ۰ درصد/فروش آنلاین فرش “سردرود” در آمریکا و اروپا
12 تیر 1396
گمرک اراده‌ای برای خرید ایکس ری های تولید داخل ندارد
14 تیر 1396

مهلت واردات برنج یک ماه دیگر تمدید شد +سند

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 12 تیر 96 شناسه خبر 1452086 : معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه ای به رئیس سازمان توسعه تجارت اجازه واردات برنج را یک ماه و تا تاریخ یک شهریور سال جاری تمدید کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم علی اکبر مهر فرد معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی با ارسال نامه ای به مجتبی خسروتاج معاون توسعه روابط اقتصادی، بازرگانی خارجی و رئیس کل سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط جدید واردات برج را  اعلام و مدت زمان ورود این محصول را یک ماه افزایش داد و ورود این محصول را تا ابتدای شهریور ماه سال جاری با رعایت سایر قوانین موجود بلامانع دانست.

در این نامه آمده است:

«پیرو نامه شماره 020/30699 مورخ 1395/11/2 وزیر محترم جهاد کشاورزی در خصوص شرایط واردات برنج، بدینوسیله به استحضار می‌رساند که مهلت ترخیص، اعتبار ثبت سفارش و اعتبار اسناد تامین ارز واردات برنج تا تاریخ 1396/6/1 تمدید می‌گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید اقدام لازم به عمل آید و مراتب به نحو مقتضی به اطلاع واردکنندگان کالای مذکور برسد، بدیهی است سایر مفاد ابلاغیه مذکور به قوت خود باقی است.»