عمل انقلابی در حوزه اقتصاد موفقیت به همراه خواهد داشت

صدور بیش از ۱۵۰ بخشنامه ضد و نقیض، تولید را زمین‌گیر کرد
11 اسفند 1397
برنامه های وزارت صنعت در حمایت از تولید ملی
13 اسفند 1397

عمل انقلابی در حوزه اقتصاد موفقیت به همراه خواهد داشت

خبرگزاری فارس شنبه 11 اسفند 97 : به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یحیی آل‌اسحاق امروز با حضور در محل برگزاری نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران در هتل لاله گفت: انتخابات سراسری اتاق‌های بازرگانی نمونه‌ای از انتخابات مردمی است که می‌تواند در سرنوشت کشور در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار باشد.

وزیر اسبق بازرگانی افزود:‌ هر چقدر انتخابات شفاف، با نظم و اعتماد همراه باشد، استقبال بیشتر می‌شود. آنچه در رابطه با اتاق‌های بازرگانی باید به آن توجه شود، این است که شرایط پیش رو در حوزه‌های داخلی و خارجی انسجام، همدلی، همراه با تدبیر اقتضائات زمان و مکان را بین دست اندرکاران و مردم می‌طلبد.

آل‌اسحاق اظهار داشت: اکنون شرایط اقتصادی با سال گذشته فرق کرده و آتیه اقتصادی هم غیر از آن چیزی است که الان در آن به سر می‌بریم، بنابراین با واقع‌نگری و به دور از احساس و دور از جریانات سیاسی، باید عمل کرد.

وی گفت: واقعیت این است که اگر شرایط فعلی و آینده را در حوزه‌های داخلی با متر سیاسی بسنجیم حتما دولت، مردم و بخش‌های اقتصادی ضرر خواهند کرد.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: باید همه دست به دست هم بدهیم و با تدابیر اقتصادی و روحیه متناسب با واقعیت‌های موجود جامعه و با روحیه‌ای با نشاط و غیرتمند و با شاخص‌هایی که در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی و منطقه‌ای که تا کنون در آن موفق بوده‌ایم، عمل کنیم.

آل‌اسحاق اظهار داشت: در یک کلام در هر جا که بر اساس شاخصه‌های انقلابی عمل کرده‌ایم موفقیت داشته‌ایم، بنابراین آگر آن را به حوزه‌های اقتصادی وارد کنیم، موفق خواهیم بود.