حمایت از صنعت چاپ و نشر با انعقاد تفاهم‌نامه بانک ملی

ارسال فهرست ۶۹۰ قلم کالای ممنوعه وارداتی به هیات دولت/ تولید داخل را بیشتر حمایت می‌کنیم
7 آذر 1396
شرایط تولید سخت‎تر از گذشته شد
7 آذر 1396

حمایت از صنعت چاپ و نشر با انعقاد تفاهم‌نامه بانک ملی

خبرگزاری فارس یکشنبه 5 آذر 96 : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از انعقاد تفاهم نامه صنعت چاپ و نشر خراسان رضوی با بانک ملی این استان با حمایت این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی‌زاده مقدم اظهار کرد: در راستای رفع مسائل واحدهای تولیدی، با توجه به اینکه از جمله مسائل مطروحه در تأمین منابع مالی برای فعالیت‌های اقتصادی در راستای ایجاد، توسعه یا سرمایه در گردش مهم است، این تفاهم‌نامه امضا شد.

وی اضافه کرد: بسته‌های حمایتی متنوعی با هدف بهبود فضای کسب و کار برای صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور ارائه می‌شود تا صنعتگران از آن استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود در خصوص صنعتگران است که به بهترین شکل آنها را یاری و خدمت‌رسانی کنیم.

مهدی‌زاده مقدم اضافه کرد: تولید و اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است و برای محقق شدن بهتر آنها، سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در استان حمایت همه بخش‌ها به خصوص بانک‌ها در این زمینه‌ها تأثیرگذار است.

وی بیان کرد: با توجه به جلسات متعددی که میان کارشناسان بانک ملی و چاپ و نشر خراسان رضوی صورت گرفته، آمادگی اجرای تفاهم‌نامه مهیا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی متذکر شد: حوزه صنعت و بانکداری همیشه در کنار هم هستند و تعامل و همکاری بیشتر این دو حوزه در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به صنعتگران بسیار حائز اهمیت است.