انحراف از ماموریتهای قانونی و رانتخواریهای متعدد در اتاق بازرگانی قطعی است

جزئیات ورود بیش از ۳ تن طلا به کشور در ماه‌های اخیر+ سند
4 تیر 1402
سبک مدیریتی اقتصاد کشور باید تغییر کند
10 تیر 1402

انحراف از ماموریتهای قانونی و رانتخواریهای متعدد در اتاق بازرگانی قطعی است

خبرگزاری تسنیم جمعه 2 تیر 1402 : نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه، در مقطع فعلی جزئیات گزارش تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی ایران، قابل انتشار نیست، گفت: انحراف از ماموریتهای قانونی اتاق بازرگانی در کنار تخلفات و رانتخواریهای متعدد از نظر ما قطعی است.
مهدی عسگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  با اشاره به شناسایی تخلفات مختلف در بحث اتاق بازرگانی ایران، گفت: خرداد ماه سال گذشته درخواست تحقیق و تفحص  از عملکرد اتاق ایران مطرح و با رای نمایندگان در صحن مجلس نیز تصویب شده است.  هرچند جزئیات گزارش فعلا قابل انتشار نیست اما انحراف از ماموریتهای قانونی اتاق بازرگانی در کنار تخلفات و رانتخواریهای متعدد از نظر ما قطعی است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: با نظر هیئت رئیسه، رئیس هیئت تحقیق و  تفحص  از عملکرد اتاق بازرگانی ایران، آقای پورابرهیمی شدند. انتظار ما از رئیس هییت این است که بدون هرگونه جهت گیری و سوگیری خارجی و با دقت و صراحت مورد نظر مردم، این اقدام نهایی و گزارش در صحن مجلس قرائت شود.

عضو هیئت تحقیق وتفحص از عملکرد اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه، مهلت نهایی تحقیق و تفحص در روزهای آتی به پایان خواهد رسید، گفت: در حضور هییت رئیسه گزارش  تحقیق وتفحص، نهایی خواهد شد و بعد از تایید گزارش توسط هییت تحقیق و تفحص، گزارش مذکور به صحن مجلس ارجاع خواهد شد.