۲۳۷۰ تولیدکننده از بین ۱۰ هزار متقاضی تسهیلات حمایت از تولید گرفتند

سنگ اندازی سازمانهای دولتی پیش پای تولید
7 اردیبهشت 1396
خانه ۳.۶درصد گران شد/ کاهش ۸.۵درصد معاملات مسکن در فروردین
11 اردیبهشت 1396

۲۳۷۰ تولیدکننده از بین ۱۰ هزار متقاضی تسهیلات حمایت از تولید گرفتند

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 6 اردیبهشت 96 شناسه خبر 1390019 : معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با بیان این که دو هزار و ۳۷۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی توانسته اند تسهیلات دریافت کنند از دیدار نعمت زاده با سیف در روزهای آینده برای افزایش پرداخت تسهیلات حمایت از تولید خبر داد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فرشاد مقیمی، معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی امروز در نشست خبری امروز در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه آخرین آمار میزان تسهیلات دریافتی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی در قالب طرح رونق چه میزان است؟ اظهار داشت: دو هزار و 370 واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی توانسته اند تسهیلات دریافت کنند.

وی افزود: در خصوص میزان ثبت نامی ها نیز حدود 10 هزار واحد تولیدی است که هم اکنون 2 هزار و 370 واحد توانسته اند تسهیلات دریافت کنند.

مقیمی با اشاره به اینکه البته نظارت هایی را برای جلوگیری از انصراف تسهیلات به مسیرهایی غیر از تولید انجام می دهیم تا مشکلات گذشته تکرار نشود، گفت: البته برخی از واحدهای تولیدی انگیزه‌ای برای راه اندازی مجدد واحدهای متوقف شده خود ندارند و حتی ما برای راه اندازی این واحدها به آنها مراجعه کرده‌ایم اما 32 درصد اینها انگیزه ای ندارند. در برخی از موارد هم چرخه عمر برخی واحدها به پایان رسیده و به همین دلیل تعطیلی شده‌اند.

وی در پاسخ به پرسش دیگر تسنیم که پرسید آیا امسال هم روند پرداخت تسهیلات طرح رونق ادامه خواهد یافت، گفت: در روزهای آینده جلسه ای به همین با حضور وزیر صنعت و رییس کل بانک مرکزی برای تمدید تسهیلات و افزایش پرداخت تسهیلات طرح رونق برگزار خواهد شد.