کلنگ بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی جنوب کشور در گچساران به زمین زده شد/ راه‌اندازی کارخانه در بازه زمانی 35 ماهه

استفاده از ضایعات محصولات کشاورزی برای تولید خوراک دام
7 اسفند 1395
پروژه‌های عمرانی “۳ قفله” شد
7 اسفند 1395

کلنگ بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی جنوب کشور در گچساران به زمین زده شد/ راه‌اندازی کارخانه در بازه زمانی 35 ماهه

خبرگزاری فارس جمعه 6 اسفند 95 : با حضور مسؤولان کشوری و استانی، کلنگ بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی جنوب کشور در شهرستان گچساران به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بعد از ظهر امروز با حضور عباس حاج رسولی‌ها معاون وزیر نیرو و همچنین معاون وزیر صنعت و مسوولان کشوری و استانی کلنگ احداث کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور به زمین زده شد.

غلامرضا تاجگردون در این مراسم با اشاره به کلنگ‌زنی دو پروژه آبرسانی به اراضی خان‌احمد و امام‌زاده جعفر و کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه لاستیک سازی جنوب کشور گفت: کلنگ‌زنی این پروژه‌ها نقش مهمی در توسعه بخش‌های کشاورزی و صنعت شهرستان و استان ایجاد می‌کند.

نماینده باشت و گچساران در مجلس با بیان اینکه کلنگ‌زنی این پروژه‌ها و سایر طرح‌ها انتخاباتی نبوده و نیست، افزود: هدف ما از کلنگ‌زنی این پروژه‌ها ایجاد امید در جوانان باشت و گچساران و رفع محرومیت از چهره استان بوده و اینکه هر کاری در هر گوشه کشور بدون هماهنگی و مشارکت به نتیجه نخواهد رسید.

در ادامه سید موسی با بیان اینکه ایجاد این پروژه‌ها تحول جدی در حوزه کشاورزی و صنعتی ایجاد می‌کند، گفت: با اقدامات در دست تهیه کهگیلویه و بویراحمد از بحران کمبود زیرساخت‌ها خارج خلاص می‌شود.

خادمی تصریح کرد: ایجاد این پروژه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش بیکاری نقش اساسی خواهد داشت.

نصرالله خادمی سرمایه‌گذار طرح در این آیین گفت: بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور با سرمایه‌گذاری 750 میلیارد تومانی احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال 850 نفر مستقیم و 4 هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

خادمی تصریح کرد: این کارخانه طی 35 ماه احداث می‌شود که علاوه بر رونق تولید اشتغال خوبی در دو شهرستان باشت و گچساران صورت می‌گیرد.