همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر برگزار می‌شود

واکنش وزیر اقتصاد به پیگیری رسانه‌ای جهش نرخ ارز محاسباتی/ نرخ ای تی اس در ۲۸۵۰۰ تومان تثبیت شد
17 اسفند 1401
ابهامات طرح مولدسازی هر روز بیشتر می شود/ رفتار سازمان خصوصی سازی عجولانه و تبلیغاتی است
17 اسفند 1401

همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 14 اسفند 1401 : دیرکل دفتر عرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزاد پیلتن، مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر، با حضور 20 هلدینگ و شرکت بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری قطری و بیش از 200 شرکت ایرانی، توسط بانک توسعه قطر، سفارت قطر در تهران و با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

پیلتن افزود: در این همایش علاوه بر معاون وزیر تجارت و صنعت قطر و معاون وزیر صمت ج.ا.ایران و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، قائم مقام وزیر صمت ج.ا.ایران در امور بازرگانی و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و دبیرکل اتاق بازرگانی قطر و جمعی دیگر از مقامات اقتصادی و تجاری دو کشور حضور خواهند یافت.

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: علاوه بر معرفی فرصت‌های توسعه همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری میان دو کشور، مقرر است نمایندگان شرکت‌های خصوصی دو کشور در مذاکرات رو در رو در خصوص راهکارهای توسعه این همکاری‌ها مذاکره کنند.

گفتنی است همایش تجاری و‌ سرمایه‌گذاری ایران و قطر طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 اسفندماه برگزار می‌شود و حضور در این همایش صرفا با هماهنگی و ثبت‌نام قبلی امکان‌پذیر است.