هدفگذاری ورود ۶ هزار طرح صنعتی جدید به چرخه تولید در کشور

صدور مجوز واردات بذر بامیه از آمریکا
7 تیر 1396
سود بانکی باید مردم را به سرمایه‌گذاری در تولید تشویق کند
7 تیر 1396

هدفگذاری ورود ۶ هزار طرح صنعتی جدید به چرخه تولید در کشور

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 5 تیر 96 شناسه خبر 1447048 : معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از هدفگذاری ورود شش هزار طرح صنعتی جدید به چرخه تولید در کشور خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرشاد مقیمی در گفتگو با رادیو ضمن اشاره به هدفگذاری ورود شش هزار طرح صنعتی جدید به چرخه تولید در کشور گفت تحقق این امر مستلزم تامین خدمات مورد نیاز از قبیل آب، برق، گاز، تلفن و … بوده و  خوشبختانه در این زمینه بسترسازی های خوبی در شهرک های صنعتی در حال انجام است.

وی در ادامه از پیشرفت فیزیکی شش درصدی توسعه زیر ساخت های صنعتی طی یک و نیم ماهه گذشته در کشور خبرداد و اظهارداشت: تامین زیرساخت های ضروری در شهرک ها و نواحی صنعتی از اولویت های مهم این سازمان است.

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: بهبود بخشی به خدمات در حوزه زیرساخت ‌های شهرک‌های صنعتی در جذب سرمایه و سرمایه‌گذار بسیار نقش آفرین و حائز اهمیت است.

وی ضمن تاکید بر اهتمام این سازمان در راستای تسهیل و حمایت جدی از سرمایه گذاران افزود: سازمان مزبور به دنبال ایجاد اشتغال و تولید پایدار در کشور است.

مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود به 44 برنامه محول شده به مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: این سازمان در پنج برنامه بصورت مستقیم و در شش برنامه دیگر تحت عنوان همکار با سایر زیر مجموعه های وزارتخانه مشارکت دارد.