تولد بیکاری با واردات کالا/ دولت برنامه‌ای برای کاهش واردات دارد؟
1 آذر 1395
آقای روحانی، آیا مشکلات اقتصادی مردم “مایه شرمساری” نیست؟
4 آذر 1395

بخش تولید در کما است

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 2 آذر 95 شناسه خبر 1247003 : رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه در حال حاضر بخش تولید در کما قرار داشته و نیازمند حمایت جدی مسؤلین است، گفت:اگر دولت توانی برای احیاء برخی از واحدهای تولیدی مشکل دار ندارد آنها را تعطیل کند.
سید عبدالوهاب سهل آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی کشور در گرفتاری بدی قراردارند، اظهارداشت: یکسری از واحدها در قالب طرح رونق تولید تسهیلاتی ار دریافت کرده اند اما با ارائه این ارقام اندک نمی‌توان مشکلات بخش تولید را حل کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه بانک‌ها همکاری لازم را برای اجرای این طرح با تولیدکنندگان نداشتند، افزود: البته سیستم بانکی خود به صورت مجزا تسهیلاتی را به مشتریان خوب خود پرداخت کرده و آن را به عنوان یک اقدام مهم اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان امروز دستخوش حوادثی هستند که در ایجاد آنها مقصر نبوده‌اند اما متأسفانه بدون حمایت باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

سهل آبادی با اعلام اینکه به نظر میرسد اگر دولت توانی برای احیاء برخی از واحدهای تولیدی مشکل دار ندارد باید آنها را تعطیل کرده و برنامه‌های منسجم خود برای حمایت از سایر تولیدکنندگان قرار دهد، گفت: دولت باید برای بهره های سنگین بانک ها تدبیر جدی را به کار گیرد زیرا تعداد زیادی از واحدهای مشکل دار به خاطر همین معوقات بالا امکان دریافت وام های جدید را ندارند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اضافه کرد: در حال حاضر بخش تولید در کما قرار داشته و نیازمند حمایت جدی مسؤلین است.