ایرانی برای حمایت از بیکاران پلاسکو پوشاک ایرانی بخرد

۱۰۰۰ میلیارد تومان از خسارات پلاسکو بیمه نبود
2 بهمن 1395
اشتغالزایی تولید در یکسال اخیر صفر بود/تورم تک‌رقمی دروغ محض است/وام تولید را به شرکتهای خودشان دادند
4 بهمن 1395

ایرانی برای حمایت از بیکاران پلاسکو پوشاک ایرانی بخرد

خبرگزاری تسنیم شنبه 2 بهمن 95 شناسه خبر 1302483 : نائب رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در پی حادثه پلاسکو درخواست خرید پوشاک ایرانی در شب عید برای یاری به کسبه و کارگران متضرر از این حادثه شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران خبرگزاری تسنینم«پویا» به نقل از  روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب اسلامی؛ جوادی  با  قدردانی از رشادت های آتش نشانان درگذشته این حادثه گفت: جامعه تولید کنندگان پوشاک اسلامی در این چند روز از سویی همانند آحاد مردم نگران و چشم به راه خبری از عزیزان محبوس شده در زیر آوار و از سوی دیگر همدرد و متاثر از ضرری که به دوستان و همکارانشان در مجموعه پلاسکو وارد شده است.

وی افزود: در این چند روز شاهد خلق صحنه های انسانی زیبایی از سوی مردم بودیم و امیدواریم مردم همنوع دوست ایرانی درشب عید با خرید لباس ایرانی به یاری کارگران بیکار شده پلاسکو بشتابند.

نائب رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب ادامه داد: رونق تولیدی ها می تواند امکان جذب و ساماندهی این عزیزان را فراهم کند. در حادثه پلاسکو علاوه بر ابعاد انسانی تاثر برانگیزی که داشت در بدترین شرایط زمانی هم برای فعالان عرصه پوشاک اتفاق افتاد و موجب شد تولیدکننده و عرضه کننده ای که رکود یکساله بازار را به امید فروش ماه های پایانی سال تحمل می کند خسارتی دوچندان ببیند.

وی گفت:  اعضای این انجمن همگام و همدل با همکاران خود در اتحادیه پوشاک آمادگی کامل خود را برای ساماندهی بازار شب عید و همچنین هرنوع کمک و یاری به همکاران متضرر در حادثه پلاسکو اعلام دارند.