قرارداد نفتی ایران با توتال؛ خوب، بد، زشت
17 تیر 1396
چرا سرمایه خارجی به ایران نیامد؟
20 تیر 1396

ایتالیا قرارداد جدید فولادی در ایران امضا کرد

خبرگزاری تسنیم شنبه 17 تیر 96 شناسه خبر 1458472 : شرکت تجاری ای یو سایدر ایتالیا اعلام کرد یک موافقتنامه بلندمدت تولید آلیاژهای آهنی با شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران به امضا رسانده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلاتس، شرکت تجاری ای یو سایدر ایتالیا اعلام کرد یک موافقتنامه بلندمدت تولید آلیاژهای آهنی با شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران به امضا رسانده است. این شرکت بزرگترین تولید کننده آلیاژهای آهنی در ایران است.

شرکت ای یو سایدر گفت: «ما معتقدیم بازار آلیاژ آهن و سیلیکون فضایی مناسب برای ما در بازار آلیاژهای آهنی ایران فراهم می سازد و از طریق این موافقتنامه ما ارزش افزوده مشتریانمان را بالا خواهیم برد، زیرا قادر خواهیم بود تا یک موادی با سطح کیفی متفاوت را ارائه دهیم.»

شرکت ای یو سایدر، یک مرکز خدمات فولاد ایتالیایی است که دارای 14 مرکز تولیدی در سراسر اروپاست و همچنین یک شرکت بازرگانی فعال در بخش ذوب فلزات به شمار می رود.

بر اساس اطلاعات سایت اینترنتی شرکت صنایع آلیاژهای آهنی ایران، این شرکت اولین و بزرگترین تولید کننده آلیاژ آهن و سیلیکون در ایران است که در سال 1987 در ازنای استان لرستان تاسیس شده است. این شرکت دارا 3 کوره است و ظرفیت تولید سالانه آن به 60 هزار تن می رسد که 75 درصد آن را آلیاژ آهن و سیلیکون تشکیل می دهد.