اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار در تهران برگزار می‌شود

بانک مرکزی: تخم‌مرغ ۵۳ درصد گران شد
4 دی 1396
عاملان ورشکستگی تولید لایحه اصلاح قانون ورشکستگی نوشتند
7 دی 1396

اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 4 دی 96 شناسه خبر 1611046 : اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران، در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ دی ماه ۹۶  برای معرفی علمی و کاربردی خدمات مدیریتی و فرانچایز و استارت آپ ها برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری اولین نمایشگاه نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران  امروز در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.این نمایشگاه شامل سمینار ها و کارگاه ها و کلاس هایی برای معرفی علمی و کاربردی خدمات مدیریتی و فرانچایز و استارت آپ ها خواهد بود.

مهدی فرهادنیا در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه محل حضور کسب و کارهای نوین است که این روزها در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد و این حوزه‌ها در توسعه کسب و کار کشور نقش خواهند داشت.

وی آمار بازگشت سرمایه کسب و کار های جدید را براساس اعلام بانک جهانی شگفت آور دانست و افزود: نرخ بازگشت سرمایه در بخش کشاورزی 30 درصد، صنعت 50 درصد، خدمات 100 درصد، مواد مخدر 200 درصد است اما نرخ بازگشت سرمایه در حوزه تحقیق و توسعه 3 هزار درصد است.

مدیر پروژه نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران ادامه داد: ایران در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است و ما نیز به جهان در این ارتباط همسو خواهیم بود.

وی نمایشگاه توسعه کسب و کار را در شکل گیری این اقتصاد موثر دانست و تصریح کرد: سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت‌آپ‌های مدیریتی از بخش های اصلی این نمایشگاه است.