کارخانه پلی اکریل اصفهان با ۲ هزار کارگر در حال تعطیل شدن است

بزرگترین صادرکننده لوازم خانگی چینی رسما وارد بازار ایران شد
3 اسفند 1395
عمل به اقتصاد مقاومتی رضایت‌بخش نیست/در اجرای قوانین مشکل داریم
3 اسفند 1395

کارخانه پلی اکریل اصفهان با ۲ هزار کارگر در حال تعطیل شدن است

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 1 اسفند 95 شناسه خبر 1332691 : رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه با بهره ۲۲ درصدی هیچ گره‌ای از بخش تولید باز نخواهد شد، گفت: قصد سیاه نمایی نداریم اما وضعیت رکود بازار اصلاً خوب نیست. واحدها نمی توانند در این شرایط به فعالیت اقتصادی بپردازند.
سیدعبدالوهاب سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر رشد بخش صنعت بدون احتساب نفت فقط 2 درصد است، اظهارداشت: دولت قرار بود 5 درصد از بهره تسهیلات 16 هزار میلیاردی را به تولیدکنندگان پرداخت کند اما متأسفانه این موضوع اجرایی نشد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه با بهره 22 درصدی هیچ گره‌ای از بخش تولید باز نخواهد شد، افزود: قصد سیاه نمایی نداریم اما وضعیت رکود بازار اصلاً خوب نیست واحدها نمی توانند در این شرایط به فعالیت اقتصادی بپردازند. ممکن است یکسری از واحدهای تولیدی بزرگ یا خصولتی‌ها بتوانند از صندوق توسعه منابع دریافت کنند اما واحدهای کوچک متوسط که امکان دریافت این منابع را ندارند محکوم به تعطیلی هستند.

وی با اعلام اینکه امروز کارخانه پلی اکریل اصفهان با 2 هزار کارگر در حال تعطیل شدن است، گفت: امروز حتی پول تولیدکنندگان که در بانک ها است ارزش واقعی خود را ندارد و سیستم بانکی هم کمبود منابع را بهانه کرده و حاضر به ارائه تسهیلات نیست در این شرایط کدام واحد تولیدی می تواند مقاومت کرده و به فعالیت اقتصادی بپردازد.