تفکیک وزارت صمت کارخانجات ورشکسته را راه نمی‌اندازد/ رونق دلالی در راه است
7 اردیبهشت 1398
توجه به تولید داخلی و صرفه جوئی راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
14 اردیبهشت 1398

چاره‌ای جز رشد تولید خودرو نداریم

خبرگزاری تسنیم شنبه 7 اردیبهشت 98 : به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا علیزاده در بازدید از شرکت سایپا، اظهارداشت: باتوجه به زیان مالی موجود در صنعت خودرو کشور به‌خاطر افزایش نرخ ارز، تحریم‌های بین‌المللی، کمبود نقدینگی و افزایش هزینه‌های تولید، مجلس و دولت باید جهت کمک به ادامه فعالیت‌های تولیدی در کشور همکاری بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس ادامه داد: به‌دنبال افزایش تولید و رونق خطوط تولید خودروسازان و به‌موازات آن ارتقای رضایت مشتریان از طریق رشد کیفیت محصولات هستیم.

وی افزود: در شرایط کنونی که صنایع کشور به ویژه خودروسازی با موانعی مواجه است، چاره‌ای به‌جز حمایت همه جانبه از طریق تسهیل سازوکارهای قانونی، کمک به خودروسازان جهت واردات مواد اولیه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی نداریم و همه باید برای ادامه حیات صنعت خودرو همکاری کنند.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مدیرعامل و مدیران ارشد گروه سایپا گفت: در این نشست مشکلات موجود در زمینه تولید مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از وضعیت فعلی سایپا به نمایندگان ارائه شد که قطعاً مورد بررسی های تخصصی قرار خواهد گرفت.

علیزاده  گفت: پیشنهادها و راهکارهایی جهت خروج سایپا از بحران مطرح شده که در کمیسیون صنایع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

قیمت قطعات یدکی خودرو باز هم گران شد
روایت وزیر صنعت از روزهای تلخ صنعت خودرو و لوازم خانگی کشور در سال 97
قیمت خودرو امروز 1398/02/03 |استپ وی 180 میلیون تومان شد
تقاضای خودرو در حال حاضر از سوی دلالان است
فراخوان پارس خودرو برای مشتریان خودروهای رنو + جزئیات