واردکنندگان میوه‌ دشمنان تولید ملی هستند/ باید ریشه اصلی واردات میوه به کشور خشک شود

تعطیلی بیش از 90 کارخانه تولید پیچ و مهره در کشور/ پیچ و مهره‌های خارجی از چین و تایوان وارد می‌شود
23 شهریور 1395
دیدار مسئولان ستاد سرشماری نفوس و مسکن با رهبر انقلاب
24 شهریور 1395

واردکنندگان میوه‌ دشمنان تولید ملی هستند/ باید ریشه اصلی واردات میوه به کشور خشک شود

خبرگزاری فارس سه شنبه 23 شهریور 95 : رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران گفت: واردکنندگان میوه‌ دشمنان تولید ملی هستند و باید ریشه اصلی واردات میوه به کشور خشک شود.

حسین مهاجرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شمال استان تهران در مورد وضع بازار میوه در کشور اظهار داشت: خوشبختانه در آستانه فصل پاییز، قیمت‌های انواع میوه در بازار کنترل شده است.

وی تصریح کرد: میوه‌های نوبرانه پاییزی مانند نارنگی وارد بازار میوه و تره‌بار شده ولی قیمت‌ها کنترل شده است و نظارت دقیقی بر کنترل نوسان قیمت‌ها در بازار وجود دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران با تأکید بر اینکه واردات میوه خارجی زخمی کهنه بر پیشانی بازار میوه و تره‌بار کشور است، اضافه کرد: متأسفانه میوه‌هایی وارد کشور و به بازار تزریق شده است که بهترین نوع باکیفیت آن در داخل ایران اسلامی تولید می‌شود.

مهاجرانی با اشاره به اینکه واردکنندگان میوه‌های خارجی دشمن تولید ملی به شمار می‌روند، تصریح کرد: واردکنندگان این اقلام کشاورزی، علیه تولید ملی شمشیر را از رو بسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید ریشه اصلی واردات میوه‌های خارجی به کشور خشک شود، اضافه کرد: برخورد با خرده‌پاها در این جریان، واردات میوه وارداتی و جریان قاچاق را از بین نمی‌برد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکیدات بسیار جدی در بحث جلوگیری از واردات کالاهای دارای تولید مشابه در داخل کشور دارند، اظهار داشت: مسؤولان ذی‌ربط باید به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.