دستور فوری وزیر صنعت برای بررسی پیش فروش مشکوک مزدا ۳ / لیست خریداران اعلام شود

ایرانِ بزرگ به سلامت از پیچ‌ها عبور می‌کند
6 مرداد 1397
اختصاصی| قیمت انواع لبنیات رسماً تا ۳۲ درصد افزایش یافت +جدول
6 مرداد 1397

دستور فوری وزیر صنعت برای بررسی پیش فروش مشکوک مزدا ۳ / لیست خریداران اعلام شود

خبرگزاری تسنیم شنبه 6 مرداد 97 : به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت در توئیت خود با اشاره به ابهامات پیش فروش خودروی مزدا ٣ گفت: نحوه پیش فروش مزدا3 گروه خودروی بهمن به دلیل حاشیه سود و قطع و وصل‌های مشکوک بحث برانگیز شده ،به مرکز روابط عمومی وزارت صمت دستور دادم با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان ضمن بررسی روند پیش فروش نسبت به شفافیت لیست خریداران اقدام کند و اگر تخلفی رخ داده به تعزیرات معرفی کنند.

به گزارش تسنیم، براساس اعلام شرکت بهمن قرار شد فروش اینترنتی مزدا3 از ساعت 9 صبح چهارشنبه (٣مردادماه امسال) آغاز شود. اما از همان دقیقه نخست آغاز ثبت‌نام داستان تکراری سرگردانی مردم در خریدهای اینترنتی خودرو تکرار شد و کمتر کسی توانست حتی به سایت فروش گرو ه بهمن دسترسی پیدا کند.

اختلاف قیمت بسیار بالای مزدا3 از کارخانه تا بازار عاملی شده بود تا مشتریان زیادی به سایت فروش مراجعه کنند اما به اعتقاد فعالان بازار خودرو این فروش سرکاری بوده و کمتر کسی توانست حتی ثبت نام اولیه خرید این خودرو را با موفقیت انجام دهد. در حال حاضر مزدا3 در بازار 220 میلیون تومان معامله می‌شود که در این فروش کارخانه قیمت 142میلیون تومانی را برای این خودرو تعیین کرده بود.